27 maja 2011

Zbliża się nasz wakacyjny wyjazd :)

Już za tydzień jedziemy na nasze pierwsze, wspólne wakacje - do Jastarni :)

Bardzo się cieszę z tego powodu. Mam ogromną nadzieję odpocząć od pracy, spędzić wspólnie z J. i małą ten czas oraz skupić się tylko na Weronice.
Ostatnio mam takie wyrzuty sumienia, że za mało czasu spędzam z Weroniką na zabawie:(  Wracam przed 16, bawię się z nią ale też coś trzeba zawsze porobić w domu i tak jakoś mimo ten czas ucieka. Ciągle myślę, że tego czasu mamy za mało.

Jakoś chaotycznie to napisałam ale taki chaos też mam ostatnio w głowie. W pracy mnóstwo rzeczy do zrobienia na już, do domu wracam zmęczona a tam taki skarb czeka aż żal nie poświecić czasu tylko jej. Mój mały kochany aniołeczek każdego dnia jest już taki inny ;) nie taki mały dzidziuś a dziewczynka. Wydaje się, że tak już dawno ją lulałam na rękach:( Teraz to już nie lubi być tak noszona, moja dziewczynka:)

Kochamy Cię skarbie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz