25 kwietnia 2012

Babcia:)

Dzisiaj przyjechała do nas w zastępstwie dziadka babcia Ewa :)

Weronika, która jest zakochana w swoim dziadku nie miała nic przeciwko temu już od samego początku;) Często babcia potrzebowała trochę czasu by przekonać małą do siebie a dziś nie było z tym problemu.

Babcia tak tęskni za wnuczką i jak sama mówi zazdrości dziadkowi, że tyle czasu może z nią przebywać. Zamiast jechać o 13 do domku została u nas do 17 (tzn. jeszcze u nas jest). Zabaw było bez liku i dwa spacerki, z czego jeden trwa jeszcze:)

Dzisiaj ponieważ miałam duuuużo czasu szukałam jakiś zabaw dla dzieci w wieku małej i trafiłam na kilka fajnych blogów, z których zaczerpniemy na pewno pomysły do naszych zabawach.

Zaczniemy od masy solnej - już dawno o tym myślałam a teraz się do tego zabierzemy. A później przyjdzie czas na inne zabawy z moją kochaną córeczką! Już nie mogę się doczekać jak będzie robić domki dla lalek albo jakieś inne maty, koraliki lub ludziki:)

Choć pogoda coraz ładniejsza i bardziej sprzyja zabawą na podwórku ale wieczorami można i tak twórczo się pobawić.

Kochamy Cię córeczko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz