27 grudnia 2013

Mama się chwali ;)

Jak to zawsze, kiedy zbliża się koniec roku porządkuje nasze zdjęcia.
Oglądam je już któryś raz, segreguje i wybieram zdjęcia odpowiednie do wywołania. Nasze półki już uginają się od albumów ze zdjęciami ;)

Lubię i to bardzo wracać do wspomnień (w sumie to był jeden z powodów dla których zaczęłam pisać tego bloga), często oglądam zdjęcia i chcę aby córki miały wspaniałą pamiątkę swojego dzieciństwa. Taką namacalną, dlatego wywołuję.

No i tak sobie oglądam te zdjęcia i otworzyłam folder z naszymi zdjęciami z przeddzieciowymi. Oj, to były czasy ... beztroskie :)

Oglądałam i oglądałam i tak sobie pomyślałam, że moze niektóre wrzucę na bloga. Na Picassie już były więc dlaczego nie tu? Może ktoś będzie miał chęć pooglądać a jak nie to ja częściej do nich będę sięgać.

Tak więc zapraszam. Może jeszcze coś wrzucę? Hmmm ...

Kochamy Was skarby drogie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz