13 listopada 2014

Pudełko na kredki


Ostatnimi czasu uciekaliśmy przed słońcem do domu, teraz nastał czas, że przed zimnem się w nim chowiemy. Wtedy mama może wykazać się swoją pomysłowością (a z tym łatwo nie jest) i wymyślić zabawę co zadowoli i wciągnie dwulatka oraz czterolatka.

A, że ostatnio głównie wybieram płytki, panele, rozmieszczenie gniazdek i tym podobne zabawy dla dziewczynek wymyślam z nimi. Przyznam, że na szybko. Biorę pod uwagę jednak ich zainteresowania i to co sprawia im frajdę. I to co akurat mamy w domu - oczywiście zawsze farby, papier kolorowy, klej i rolki po papierze toaletowym. Dużo rolek ;)

Córki doskonale rozumieją obecną sytuację i świetnie razem się bawią głównie klockami. Co nas bardzo cieszy :) Że potrafią razem i chcą !

Kredek u nas mnóstwo i są dosłownie wszędzie (na zdjęciu tylko ich część). Kilka pudełek na nie mamy, takich sklepowych. Ale czemu by nie zrobić takiego pudełka własnoręcznie ? Może wtedy kredki będą odkładane na miejsce ? Kto wie ?


Sprawdzimy! - pomyślałam. I wyciągnęłam dwie puszki po mleku (tak jakoś miałam schowane aż wpadnie jakiś pomysł by je użyć), papier kolorowy samoprzylepny i nożyczki (to dla mnie).

Dziewczynki dostały po puszce a ja zabrałam się za wycinanie wzorków różnorakich. Ich zadanie polegało na obklejaniu puszek. 


Udało się - pomysł im się bardzo spodobał :) Kleiły bardzo chętnie i z wielkim zaangażowaniem. 


Pudełka służą do dziś i kredki naprawdę tam są chowane. Choć przydałyby się jeszcze ze dwa na mazaki i resztę kredek, które co jakiś czas się znajdują.

Zdjęć za dużo nie mam bo ... wycinałam ;)


6 komentarzy:

  1. Super :) my planujemy pudelko na kredki z rolek po papierze toaletowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Świetny pomysł z rolkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy :) I do tego bardzo prosty i wciągający dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tworzenie z dziećmi. Powiedz dziewczyną, że świetnie się spisały!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy :) Ja także lubię.

    OdpowiedzUsuń