22 marca 2015

Mamy okna :)

Mała zmiana tematu ... ale o tym też tu będę pisać jak już .... pisałam ;)

Nasz dom ma już wszystkie okna - do okien dachowym i kolankowych dołączyły okna pozostałe czyli te do kuchni, na taras i do pokoi.

Wszystkiego doglądał J. więc ja z dziewczynkami okna widziałam dopiero w czwartek ale przyznam, że jak na razie mój wybór bardzo mi się podoba :)

No to teraz jeszcze kanalizacja, elektryka, ściany, ogrzewanie, podłogi, płytki, ....., meble, zabawki, książki, dekoracje i ..... można się wprowadzać. Jeszcze sporo tego zostało ale cieszę się, że idzie wszystko do przodu i częściej ten nasz tatulek w domu z nami będzie. A i z tego domu częściej się gdzieś ruszymy wszyscy razem - częściej i dalej!

Choć i bez taty mamy ręce i nogi pełne fajnej zabawy :)

Na przykład ....

2 komentarze:

  1. Trochę nie jestem w temacie, ale widzę, że się budujecie? To wspaniale! :-)) Cieszę się, że wszystko idzie w dobrym kierunku, córeczki masz takie sympatyczne. Super, że jeżdżą na rowerze, tęsknię za tym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dokładnie. Gdyby nie dzieci pewnie by nam się nie chciało no i te nasze mieszkanie, które nie chce rosnąć razem z nami ;) Dziękuje w imieniu córeczek i swoim :) Jazda na rowerze jest super. Piotrusia do fotelika i można robić sobie wycieczki - nasze córki bardzo lubią :)

    OdpowiedzUsuń