29 marca 2015

Przygotowujemy się do Świąt Wielkanocnych

Już za dni kilka będziemy mieli Święta Wielkanocne do których trzeba się przygotować duchowo i oczywiście fizycznie. Nasze otoczenie domowe również się tego domaga - a w tym mogą nam pomóc nasze dzieci. A dzięki wciągnięciu je w tego typu zajęcia, szczególnie te młodsze będziemy mieli więcej czasu na ... porządki ;)
Na święta wyjeżdżamy co nie znaczy, że porządki i ... tworzenie świątecznych ozdób nas minie. Dziewczynki by mi tego nie darowały ;) 

Tak więc ja zabrałam się za porządki a dziewczynki za świąteczne akcenty.

Na pierwszy ogień poszły kolorowanki z pisankami. 
Pisanki narysowane na kartce papieru przecież można nie tylko malować a także wyklejać np. skrawkami materiału. Moje zajęcie polegało tylko na wycięciu kół a dziewczynki zajęły się resztą. One miały świetną zabawę a ja dłuższą chwilę na sprzątanie. 
Wyklejanie pisanek dało mi wiele czasu na porządki - dziewczynki bardzo zaangażowały się w tę prace. 

Na koniec przyszedł czas na zajączki - całe dwie rodziny zajączków.

Tutaj rolki po papierze okazały się jak zawsze niezastąpione, a do tego papier kolorowy i plastelina. Więcej pisać nie trzeba - wszystko widać co i jak ;)
W ozdabianiu tułowia zajączków musiałam troszkę pomóż, głównie Lence.

Zajączki miały mieć jeszcze nóżki ale na to już nie było czasu ... dziewczynki zaraz po doklejeniu uszu zabrały je do zabawy.

Malowaliśmy także jajka gotowane na twardo - taka próba przed premierą. Malowane jajka zjadł tata na kolację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz