11 kwietnia 2015

Tylko ... czasu mi brak ...

J. od rana na budowie, w markecie budowlanym (ja już zostałam zwolniona z tego obowiązku - chyba za dużo entuzjazmu okazywałam podczas takich wycieczek;) ) lub rozmawia z jakimś fachowcem. A ja i dziewczynki?

My organizujemy sobie nasz wspólny czas po swojemu - spacerujemy, odwiedzamy ciocie i ich dzieciaki, jeździmy na rowerze (dziewczynki jeżdżą!), bawimy się na placach zabaw a także bawimy się w domu - malujemy, wycinamy, kleimy, rozwiązujemy zagadki, gramy w ulubione gry także te wymyślone przez nas i robimy mnóstwo fajnych rzeczy :)

Tak wyglądają nasze weekendy i inne wolne dni od około godz. 9.00 oraz dni powszednie od godziny 16, kiedy wracam z pracy. 

Kiedy wraca tata jest święto :) Dziewczynki co chwilę pukają mu w drzwi łazienki upominając o szybką kąpiel bo one już czekają by się z nim powygłupiać, opowiedzieć co robiły i jak im minął dzień. Wtedy ja mam czas na ... prasowanie i przygotowanie kolacji ;)

Wieczorem, kiedy dziewczynki śpią omawiamy z J. to co trzeba zrobić, nad czym pomyśleć i co wybrać oraz zakupić. Później siadam przed komputer i szukam pomysłów, inspiracji a także potrzebnych aktualnie rzeczy - szukam i porównuje ceny.

I tak mijają nam dni. Czasu brakuje by podzielić się naszymi nowymi pomysłami na zabawę oraz naukę przedszkolnych podstaw poprzez zabawę. A trochę tego się zebrało.

Czasu - tego mi potrzeba :)

Uzupełnienie ... po czasie :) W ramach spaceru odwiedzamy też tatę - tempem dziewczynek 1,5 godz. w jedną stronę.

Grafficiarki ;)


Dziewczynki w "kuchni"

6 komentarzy:

  1. Czasu....yh chyba jak większości rodzixów.przeszłam przez rozbudowe domu i remont jak paula miała pół roku....ciężko....Ale potem jaka radość...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - czasu na wszystko i czasu tylko dla siebie :) Ta radość po daje mi nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już dom będzie gotowy to cały stres i zmęczenie minie jak ręką odjął i będzie już tylko pięknie! A widzę, że szybko pójdzie bo dziewczyny już trenują malowanie ścian :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, do pomocy to one pierwsze ;) Dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń