10 września 2015

Najlepszego kochanie!!!

To dzięki niej równo 5 lat temu zostałam mamą. Dzięki niej tak na prawdę poczułam co to znaczy bezwarunkowa miłość. Dzięki niej chciało i chce mi się więcej, lepiej i bardziej. To ona nauczyła mnie tak wielu ważnych rzeczy. Przy niej i z nią na nowo odkrywam świat. Nadal. I .... chcę więcej, lepiej i bardziej. Nadal!

Dzisiaj Weroniczka obchodzi swoje piąte urodzinki. Na prawdę nie wiem kiedy zleciało te 5 lat. I dlaczego tak szybko ... Pięć niesamowitych lat pełnych miłości, zaangażowania, troski, poznawania siebie ale i przepełnione próbą cierpliwości, nauką konsekwencji (oczywiście mojej) a także stawiania granic.

Córeczko moja kochana życzę Ci byś była szczęśliwa! By Twoja siła w dążeniu do celu, spełnienia najmniejszych swoich marzeń nigdy nie zmalała. By Twój buntowniczy charakterek pomógł Ci iść pewnie przez życie - tylko zmiłuj się niekiedy nad nami rodzicami ;) A Twoje zaangażowanie w to co robisz nigdy nie zmalało. Kotku, by grono Twoich przyjaciół nie koniecznie powalało liczbą a siłą i wzajemnym zaufaniem - jak do tej pory. Kochanie, by Twoje roześmiane oczka nigdy nie nabrały ponurej barwy. A Twój radosny śmiech nadal zarażał od samego progu. 

Skarbie najdroższy być była spełniona i po prostu szczęśliwa! Buźka kotek!!!

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego dla Jubilatki :) Fajnie mieć w domu pięciolatka, wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje w imieniu córki :) Oj, tak bardzo fajnie. Człowiek musi tyyyyle wiedzieć by odpowiedzieć na te wszystkie pytania.

    OdpowiedzUsuń