25 października 2015

Dlatego uwielbiam jesień :)

Za spacery w barwnej scenerii, za szuranie butami po kolorowych dywanach liści, że jakoś częściej ciągnie nas do lasu, za małe łapki ledwo mieszczące między paluszkami naręcze gałęzi i złotych liści, za kalosze, za ciepłe szale, za tysiące pytań zaczynające się od słowa "dlaczego w czasie jesieni ...?", za deszcz z liści, ...., za powrót do ciepłego domu, za wspólne domowe kino przy ulubionej bajce. 
Uwielbiam robić zdjęcia szczególnie moim dziewczynkom. Najchętniej to bym bez aparatu z domu nie wychodziło i mimo, że te moje zdjęcia są amatorsko amatorskie robienie ich sprawia mi wielką przyjemność.  
 Rozważania nad pieńkiem ...
 Szalone zabawy liśćmi ...
Lena w akcji ...  
 Wirujące liście:)
 Powoli wracamy do domu. Jeszcze wrócimy :)

15 komentarzy:

  1. Piękne,takie normalne,zwykłe,bez przesady....dziewczyny super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) To dzięki tej pięknej jesieni.

      Usuń
  2. Piękne,takie normalne,zwykłe,bez przesady....dziewczyny super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niby amatorsko amatorskie, a mimo to przepiękne i wyjątkowe. :) myślę, że zdjęcia robione własnym dzieciom mają zawsze większą siłę oddziaływania niż zdjęcia krajobrazów. :) co do tytułu, to ja za jesienią nie przepadam, zdecydowanie nie jest to moja pora roku, bo mam wtedy ochotę zapaść w sen zimowy i nie wstawać aż do wiosny. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak zdjęcia dzieci przyciągają - sama lubię oglądać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny, jesienny post! Dziewczynki mogły się "wyszaleć", chętnie bym do nich dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdjecia... w lisciach! Super zabawe mialy dziewczynki, prawda? Moje dzieciaki tez lubia jesien, a ja raczej nie, chociaz chyba wole ja od zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ciężko było im przerwać zabawę bo nie miały ochoty kończyć. My przeciwnie - zimno nam już było ;)

      Usuń
  6. Ja bym nie przesadzała, że takie amatorsko amatorskie- to piękne zdjęcia są!
    Uwielbiam jesień. Nawet jeśli w tym roku jakoś ta fascynacja mi opadła, to i tak jest to moja ulubiona pora roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja także uwielbiam jesień a teraz mamy szczególnie słoneczną pogodę.

      Usuń
  7. Zdjęcia rewelacyjne, oddają świetny jesienny klimat, a do tego jaka pamiątka:)
    Świetne dziewczynki!:)

    OdpowiedzUsuń