18 października 2015

Sposoby na jesień

Nie tylko na tę paskudną, mokrą, wietrzną i chłodną jesień ale także na tę słoneczną, bajecznie kolorową jesień. Macie takie? Sprawdzone pomysły, które pomogą przetrwać te paskudne dni i wykorzystać na maksa te słoneczne? 
My mamy kilka sprawdzonych - wybrane z nich można podejrzeć, o tutaj. Szczególnie polecamy memo dotykowegąbkowe pojazdy, piasek kinetycznyklocki prawie magentyczne, ... i kilka jeszcze innych pomysłów. Oczywiście nie zapominamy o niezastąpionych, ratujących z najmniejszych oznak nudy puzzlach, grach oraz książkach czytanych i wertowanych w tę i z powrotem.
Kiedy pogoda pozwala i nasze zdrowie idziemy na spacer do lasu (koniecznie w kaloszach!), wsiadamy na rower by choć na chwilę poczuć wiatr we włosach, jedziemy w góry no górki raczej, spotykamy się także z naszymi ulubionymi maluchami by wspólnie pobiegać i pospacerować.

Na pewno wybierzemy się także do teatru na przedstawienie dla dzieci, wpadniemy na dobrą bajkę lub film do kina i ... no właśnie.

Bardzo a to bardzo chętnie poznamy i wykorzystamy Wasze sposoby na jesień. Najlepiej takie, które jestem w stanie ogarnąć sama z dwójką maluchów. Nasz tata ostatnio bardzo zajęty więc poszukujemy innych sposobów na poskromienie jesieni niż wspólne wycieczki.

Tak rzutem na taśmę pochwalę się (oj, to bardzo dobre słowo ;)) moim piątkowym zakupem. Miała być kurtka i buty dla mnie ale ... jakoś tak dziwnie z 3 godzinnych zakupów wracać z pustymi rękoma. Więc kupiłam COŚ dziewczynkom i ... przepadły. Może już znacie a jak nie to polecam z czystym sumieniem od 3 lat do nadal ;)
Książeczki są dużego formatu o różnej tematyce z ponad 150 naklejkami. Naklejki wykonane są z ceratki więc można kleić, odklejać i tak w kółko. Każda z książeczek ma po kilka kart na których wyklejamy. Ja "swoje" kupiłam w TKMaxx-ie za 16,99 zł każda. Takie same można także kupić w necie - widziałam tego sporo jednak cena była wyższa ale wybór większy bo w sklepie to to co się trafi.
Tak już całkiem na marginesie dodam ;), że wiele fajnych książeczek dla dziewczynek kupiłam w tym sklepie - reklama niesponsorowana. Może kiedyś będzie okazja do pokazania i ich. Zakupy książkowe oraz te z grami sprawiają mi wielką frajdę więc z zakupów wróciłam bardzo zadowolona.
Dziewczynki od razu podłapały temat z naklejkami a ja miałam długie chwile dla siebie :) Co jakiś czas byłam proszona tylko o podziwianie efektów. Polecam :) 

11 komentarzy:

  1. U nas dla 3latki na razie rządzą puzzle, malowanie farbami i książeczki... A gdy tylko się da- na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze dzieci mają podobne zainteresowania:) Podwórko oczywiście na pierwszym miejscu.

      Usuń
  2. I u nas podobnie spędzamy czas :) książeczki i układanki wiodą prym w deszczowe dni, w pzoostałe dni przedewszystkim zabawy w ogrodzie i spacerowanie :)
    Te książeczki są super, kupiłam ostatnio coś podobnego w auchan za ok chyba też 16, albo 19 zł, albo nawet i więcej cos mi się kojarzy, ale nie pamietam, natomiast są super, mają mnóstwo naklejek i stron z ... pustymi wnętrzami doów które naklejkami można urządzać :) Nie tylko dla dzieci, ale i dla mnie wyśmienita rozrywka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są super, dla mnie także :) Same chętnie wyklejam no i ... koloruję :) My właśnie mamy dziewczynki, dom i zwierzątka.

      Usuń
  3. I u nas podobnie spędzamy czas :) książeczki i układanki wiodą prym w deszczowe dni, w pzoostałe dni przedewszystkim zabawy w ogrodzie i spacerowanie :)
    Te książeczki są super, kupiłam ostatnio coś podobnego w auchan za ok chyba też 16, albo 19 zł, albo nawet i więcej cos mi się kojarzy, ale nie pamietam, natomiast są super, mają mnóstwo naklejek i stron z ... pustymi wnętrzami doów które naklejkami można urządzać :) Nie tylko dla dzieci, ale i dla mnie wyśmienita rozrywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I u nas podobnie spędzamy czas :) książeczki i układanki wiodą prym w deszczowe dni, w pzoostałe dni przedewszystkim zabawy w ogrodzie i spacerowanie :)
    Te książeczki są super, kupiłam ostatnio coś podobnego w auchan za ok chyba też 16, albo 19 zł, albo nawet i więcej cos mi się kojarzy, ale nie pamietam, natomiast są super, mają mnóstwo naklejek i stron z ... pustymi wnętrzami doów które naklejkami można urządzać :) Nie tylko dla dzieci, ale i dla mnie wyśmienita rozrywka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię :) Wiem, że są też wydania w mniejszym formacie - świetne na podróż.

      Usuń
  5. Moja ma dwa latka i jak na razie wszystko ją interesuję chociaż ostatnio spodobała się jej zabawa w chowanego. Ma dużo frajdy podczas szukania. :)
    Bardzo fajne książeczki. W moim miescie nie ma takiego sklepu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chowanego - zabawa, która cieszy każdego :) I szukającego i szukanego. Super!

      Usuń
  6. Moja ma dwa latka i jak na razie wszystko ją interesuję chociaż ostatnio spodobała się jej zabawa w chowanego. Ma dużo frajdy podczas szukania. :)
    Bardzo fajne książeczki. W moim miescie nie ma takiego sklepu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ma dwa latka i jak na razie wszystko ją interesuję chociaż ostatnio spodobała się jej zabawa w chowanego. Ma dużo frajdy podczas szukania. :)
    Bardzo fajne książeczki. W moim miescie nie ma takiego sklepu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń