21 grudnia 2015

Choinkowy zakręt głowy :)

To szczególne, zielone drzewko to u nas takie wprowadzenie do świąt. Kiedy ubrana stoi raz na środku a raz w kącie pokoju (w zależności od upodobań dziewczynek - póki mamy taką małą jak nasze mieszkanie to pozwalamy im z nią tak manewrować) to czujemy, że trzeba się spiąć bo święta już o krok. 

Zanim jednak udekorujemy tę "dużą" tworzymy i kolorujemy małe. Wychodzi nam to znakomicie ;) a jaką sprawia frajdę ... 

Dla przykładu ... 

CHOINKA KOLOROWANA

Kredki olejne są do tego świetne i duża kartka.

CHOINKA MALOWANA

Farbami oczywiście i tutaj nawet mama "dała" się wciągnąć. 

CHOINKA KLEJONA

Kilkanaście rolek, trzy kolory farb, bibuła bądź inne ozdoby i choinka jak malowana :)
Uwielbiam same święta jak i ten czas zaraz przed nimi. A odkąd jestem mamą ... uwielbiam 1000 razy bardziej :) I dobrze mi z tym! Malowanie choinek, wyklejanie bombek, klejenie łańcucha, pieczenie pierników i strojenie ich, ubieranie choinki ... czytanie książeczek o tematyce świątecznej, ...,  dziewczynki jakieś takie bardziej grzeczne, uśmiechnięte, ... . Święta przez pryzmat dzieci są bardziej idealne, takie jak powinny być.

11 komentarzy:

  1. My wczoraj przy włączonych kolędach ubieraliśmy naszą choinkę. Maluchy i ja:)) Zabawa przednia i choć nigdy specjalnie nie lubiłam ubierać choinki, to wczoraj było fajnie:)) Z takimi pomocnikami, to wiadomo:)
    Wasze choinki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziećmi wszystko wygląda inaczej :) Mieliście świąteczny klimat.

      Usuń
  2. My z Lilą w weekend malowałyśmy choinoki. To znaczy nie- ja malowałam, Jej zadaniem było domalowywanie bombek. Różnie się wczuwała :)
    Ta Wasza z rolek po papierze jest bardzo pomysłowa!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Bo z tym zapałem u dzieci różnie bywa. Moja starsza zawsze bardziej chętna niż młodsza, trzylatek.

      Usuń
  3. Na jedna choinke tyle pomyslow...super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pomysłów sporo jeszcze ale ten nieubłagany czas. Ale po świętach też można zająć się choinkami, co nie ?:)

      Usuń
  4. Na jedna choinke tyle pomyslow...super :)

    OdpowiedzUsuń