12 grudnia 2015

Ubieramy choinkę - filcowa choinka by mama ;)

Nie raz, nie dwa a tyle razy ile tylko mamy na to ochotę :) Kiedy dziewczynki były zajęte zabawą mikołajkowymi prezentami miałam czas i ... wizję stworzenia dla nich nowej zabawki świątecznej;) Jakby im było mało tego co już mają ;) 
Pomysł, wykonanie proste jak ... drut a zabawa wyśmienita.

POTRZEBUJEMY:


  •  kilka arkuszy filcu - wystarczą dwa o różnej barwie a nawet zwykły materiał
  •  rzep przylepny 
  •  i nic więcej 
Na arkuszu zielonego filcu namalowałam choinki, z innych arkuszy wycięłam bombki i gwiazdkę, które podkleiłam rzepem. Rzepy umieściłam także na choinkach. I gotowe :) Prawda, że proste?
Można ubierać i przebierać :)

12 komentarzy:

  1. Niby proste, ale przy tym ile dziecko ma frajdy!! Zajęte jest przez dobrych kilkanaście minut a dla matki takie minuty sa bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra pomysł na zajęcie dziecka :) A do tego ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na bardzo kreatywne zajęcie:) Śliczne choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, filcem się jeszcze nie bawiłyśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kiedyś szyłyśmy torebkę z filcu dla Weroniki - używa jej do dziś :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo zajmuję przy zabawie.

      Usuń