30 marca 2016

...

Sama nie mogę uwierzyć, że tyle czasu mnie tutaj nie było. Czas zdecydowanie za szybko biegnie ... Ostatnio sporo u nas się dzieję co sprawia, że wieczorem myślę już tylko o jakiś fajnym filmie i ... spaniu. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni bo zachowując równowagę pomiędzy dziećmi i codziennymi obowiązkami, z przewagą na dzieci mamy kilka pomysłów, którymi chcielibyśmy się podzielić. Choć często z braku po prostu siły nie wszystko udało się ofotkować więc to co się dało to tak jak tylko czas pozwoli zaprezentujemy. 
Wiosna trwa więc i sezon na "rusz się z domu nie tylko na salę zabaw" trwa! Co bardzo nas cieszy bo to je to co lubimy najbardziej, całą czwórką!

P.S. Bardzo a to bardzo ucieszył mnie fakt, że mimo tej długaśnej nieobecności sporo osób nas odwiedza :) 

Ściskamy i do ... przeczytania, zobaczenia wkrótce!


8 komentarzy:

  1. Do przeczytania! Wracajcie do nas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiecie jak mi miło po takich przywitaniach :):):) Pozdrawiam ciepło. Postaram się jak najszybciej wrócić. Przeprowadzamy się a że robimy to na raty to trochę trwa ...

      Usuń
  2. To tak jak u nas. Ale też wracamy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Przerwa niekiedy jest potrzebna :) Pozdrawiamy.

      Usuń
  3. Wracaj, wracaj babo ze swoimi postami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło :))) Staram się, jak tylko zakończymy przeprowadzkę to myślę, że wracamy. Pozdrawiamy :)

      Usuń
  4. Do następnego :) Ja co prawda wolę teraz popołudnia spędzać na dworze, ale zawsze znajdę czas, by cos napisać i wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja co ma wpływ na "mega szybkość" naszej przeprowadzki i brak czasu na inne rzeczy. Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń