28 czerwca 2016

Reset w górach. Istebna z dzieciakami.

Na ten wyjazd czekałam jak na ... wakacje w Australii (może kiedyś ;)). Będziemy spacerować, korzystać z infrastruktury hotelu, cieszyć się sobą, ... , nie gotować, nie zdobywać żadnych szczytów - z taką listą w głowie jechałam do Istebnej. Czy punkty z listy zostały odhaczone? Oj, tak :)
Jedyny szczyt, który zdobyliśmy to szczyt "obiadowej" góry, gdzie rusza chyba każda rodzina po pysznym obiedzie w Karczmie Ochodzitej leżącej u stóp właśnie Ochodzitej.
Nasze rekreacyjne spacery pozwoliły nam nacieszyć oczy malowniczymi górami Beskidu Śląskiego i na prawdę odpocząć.
Wracając planowaliśmy już nasz kolejny wyjazd - oby było to szybko :)
Wszystkim Wam życzymy wspaniałych wyjazdów pełnych niesamowitych przygód, które pozwalają naładować akumulatory, odpocząć i nacieszyć się sobą nawzajem. 

16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia rodzinkowe i widokowe. Można w nieskończoność cieszyć oczy takimi widokami. Udanych, leniuchowych wojaży;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że takie będą. Góry, przestrzeń, naturę uwielbiam ale urokliwe miasteczka z wąskimi uliczkami pełnymi równie urokliwych zakątków również. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Pięknie!
    Oj przydałby się nam teraz taki reset zwłaszcza, że pogoda dopisuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mamy prawdziwe lato, takie jakie pamiętam z własnego dzieciństwa :)

      Usuń
  3. Istebna to super miejsce na taki wakacyjny weekend. Ostatnio zorganizowaliśmy tam urodziny naszego malucha i miejsce okazało się być trafione w dziesiątkę. I te widoki :D Tylko droga dojazdowa mogłaby być odrobinę mniej kręta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taka droga kręta i pod górę - dziewczynki miały radochę :) Świetny pomysł na urodzinki.

      Usuń
  4. Kurcze, czy da się u Was jakoś normalnie wstawić komentarz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest problem:( Myślę już nad zmianą na coś innego:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Widzę, że u was również aktywny wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziećmi to chyba każdy odpoczynek jest aktywny;)

      Usuń
  6. Oj jak super!!!! Mnie wyjazd w góry po kilku latach przerwy niesamowicie dobrze zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry tak właśnie działają :) Mogę nawet z dołu na nie patrzeć byle być - jakoś tak mnie przyciągają. Czyli wakacje mieliście udane :)

      Usuń
  7. Rozumiem doskonale, ja tak czekałam na wyjazd nad nasze polskie morze - jakbym co najmniej na Karaiby miała jechać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo :) Jakoś zawsze po drodze nam były inne miejsce i ten Bałtyk odkładałam na później. Ale w te wakacje ma być inaczej ...

      Usuń