9 lipca 2016

Kolorowanka przestrzenna - zrób to sam ;)

Zostało nam jeszcze sporo pudeł, pudełek, folii oraz styropianu którym przed wyrzuceniem nadajemy z dziewczynkami trochę ... koloru. Dlatego te wakacje miną nam pod znakiem farb oraz kredek i wszystkim tym co można nimi wyczarować.

Na pierwszy ogień poszły pudełka.
Zanim dziewczynki przystąpią do pracy mogę popisać się ja :) Na tyle ile talent (ha ha) mi pozwala ołówkiem rysuje kontury kwiatków, domków, zwierzątek, wróżek, .... a później do pracy przystępują dziewczynki. Innym razem same od początku ozdabiają pudełko.



Polecam - godzina na ciacho i kawę albo dobrą książkę :)


10 komentarzy:

  1. Lubię takie domowe projekty coś z niczego!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas pudła to najczęściej doskonałe miejsce na "dom" czy schowek.
    "Zabawka", która nigdy nie wyjdzie z mody najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po udekorowaniu do takiej zabawy właśnie służy :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł! I jak niewiele potrzeba, by go zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś w Netto dostałam takie gotowe wieże dla księżniczek - cudowne półgodziny ciszy, póki córa się samotnym kolorowaniem nie znudziła i musiałam ją wspomóc :D Czekam z niecierpliwością aż młodsza podrośnie i będą się zamykać w pokoju we dwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zamykanie to u nas coraz częściej spotykane. Dziewczynki mają swoje sprawy:) A my spotykamy się z mężem w korytarzu i ... zastanawiamy co by tu robić z tym ogromem wolnego czasu ;) Wszystko przed Wami. Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  5. Super pomysł! Sama mam kilka dużych pudeł, które tylko czekają na kredki :) Tylko na razie moja córcia chce jeść kredki zamiast malować, więc zabawa musi trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Znam to! Ten etap szybko minie i zabierze się do malowania i wymyślania świetnych zabawach z pudłem w roli głównej.

      Usuń