27 października 2016

Jesienne spacery. Uwielbiamy!

Dzięki dzieciom odróżniam pory roku. Patrzę uważniej pod nogi, rozglądam się wokół i zadzieram głowę do góry. I widzę, widzę różnice i je doceniam. Każda z nich jest inna i z każdej można coś innego równie ciekawego "wycisnąć". Nie czekam już "na jutro" a korzystam z każdego dnia. Bo każdy dzień, pora jest odpowiednia. Na spacer, na wyprawę, na bycie razem. Każdą z nich lubię za to samo - za możliwość bycia razem i ... za coś innego.
Jesień uwielbiam za magiczne i niepowtarzalne kolory. Za szuranie nogami po barwnym dywanie liści, za chowanego w lesie, za miękkie upadki, ... za rozgrywki przy planszy, za twórcze wariacje, za przeciągane w czasie zabawy na podłodze, za seanse przy bajce, za czytanie aż sen zmorzy, .... 
A Wy za co lubicie jesień?

8 komentarzy:

  1. Za te kolory! Jeśli nie pada i nie jest szaro za oknem :) Piękny jest ten widok kolorowych drzew i leżących liści pod nimi :) A z moją małą lubię zbierać te liście - choć ona woli na razie deptać :)
    Piękne te Twoje fotki! Taką jesień właśnie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nadal uwielbiają deptać liście. Albo podrzucać nimi :)

      Usuń
  2. Po pierwsze przepiękne zdjęcia;) Za co lubię jesień- za te prześliczne barwy, za to ponure czasami popołudnie, za kałuże;) Oj mogę wymieniać i wymieniać. Moje dziewczyny nauczyły mnie lubić jesień podczas deszczowej pory a resztę lubię tak od siebie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zapomniałam o kałużach, choć je bardziej lubią moje dziewczyny ;) Dzieci uczą nas wielu rzeczy i odnajdywać radość w każdej czynności. Choćby tej najprostszej.

      Usuń
  3. Za gorące kakao i kolorowe kasztanowe ludki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuuuudne jesienne zdjęcia! Ja uwielbiam jesień, ale u nas jest bardzo krótka i trzeba się spieszyć, żeby się nią nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Z tą jesienią właśnie tak różnie bywa. Przeważnie kapryśna i kiedy aura sprzyja korzystamy.

      Usuń