20 lipca 2017

Wakacyjne wyzwanie.

Wodne szaleństwa przy basenie. wycieczki rowerowe do pobliskiego parku, wyprawy do lasu, bieganie za żabami, wspinanie na ulubione drzewo, niemiłosiernie przedłużane zabawy w chowanego czy berka, błotne pichcenie, dzikie akrobacje na trampolinie, budowanie szałasu w dzikim sadzie (sąsiada), .... mogłabym tak jeszcze długo wymieniać.

Łapię się za głowę co innego można dać dziecku by jego wakacje były pełne wrażeń, beztroskich i arcyciekawych zabaw, szaleństw z rówieśnikami i do tego dostarczały tyle samo pozytywnych bodźców co te wymienione wyżej ?

Hmm ... macie jakieś pomysły ? To ja poproszę, baaaardzo :) Bo w głowie hula mi wiatr ....

Nadmienię bo to może być ważne ;) dla dziecka, które ma nogę w gipsie. W związku ze złamaną kością łódkowatą stopy prawej :(((

A do tego ma siostrę, która nie dość, że pragnie tego wszystkiego to jej się to należy jak każdemu dziecko. Tak jak i siostrze. 

Na razie będziemy ciąć, kleić, tworzyć, kolorować, ..., Książki, gry będą w cenie a i na bajki się skuszę :) Plany wakacyjne odsuniemy w kąt choć po cichu mamy nadzieję, że tylko je zmodyfikujemy. 
Teraz najważniejsza jest Ona i jej stopa. Prosimy o kciuki za szybki powrót do sprawności :)

5 komentarzy:

  1. Oj współczuje nogi w gipsie! Nie ma dla dziecka nic gorszego, zwłaszcza w czasie wakacji!
    Nie mam pomysłów niestety, sama często ich szukam :)
    Baza z kocy często sie sprawdza!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic gorszego :( Szczególnie dla dziecka, które było w ciągłym ruchu i nadal próbuje na ile noga i ... mama mu pozwala. Korzystamy z wszystkich pomysłów więc bardzo dziękujemy :)

      Usuń
  2. U nas to lato, jak na razie, bardzo mało wakacyjne :( Najpierw miałam tyle na głowie pracy, że musiałam skończyć i obiecywałam sobie, że jak się odrobię, to wtedy zrobię synowi prawdziwe wakacje, a jak już miałam więcej czasu, to zrobiła się paskudna pogoda, a syn się poważnie rozchorował i obecnie siedzimy zamknięci w domu :/ Mam nadzieję, że sierpień będzie dla nas łaskawszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Wam życzymy! I sobie :) A tak już jest człowiek planuje, czeka i ... wyskoczy coś niespodziewanego.

      Usuń